Salesforce – CRM i verdensklasse
Salesforce er verdensleder innenfor CRM-programvare, og har utviklet seg til å bli en utpreget innovativ og innholdsrik løsning.
Hvorfor Salesforce?
Med Salesforce kan bedrifter oppnå høyere kundetilfredshet- og utvikling ved å samle samtlige kundeprosesser i én og samme plattform. Ved å kunne markedsføre, selge og tilby kundeservice, og videreutvikle kundeforhold på samme sted, får du et 360 graders bilde av kundene dine og kan bygge videre på gode kunderelasjoner.
Salesforce er et verdidrevet selskap som fokuserer på tillit, kundesuksess, innovasjon og likhet. Plattformen er bygget på en skybasert, sikker infrastruktur som gjør at du kan dra nytte av automatiske og sømløse oppdateringer, og alltid ha siste og beste funksjonalitet tilgjengelig.
Med Salesforce har du en skalerbar, fremtidsrettet løsning, med all informasjon som kreves for at kundene dine skal få en god kundeopplevelse.
Knowit er sertifisert Salesforce-partner, og leverer alle relevante tjenester i deres produktportefølje.
Salesforce-applikasjoner
Salesforce Sales Cloud
Med Salesforce Sales Cloud kan du håndtere kontakt med nåværende og potensielle kunder på en måte som skaper økt salg og bedre kundetilfredshet, og bygger tettere relasjoner. Salesforce Sales Cloud øker firmaets produktivitet og gir deg til enhver tid full oversikt over salgsteamets aktiviteter og utfordringer.
Salesforce Marketing Cloud
Etter hvert som merkelojaliteten synker, den globale konkurransen øker og avstanden mellom leverandør og kunde blir større - så stiger også verdien av å eie og jobbe med egne kundedata. Økt forventning til personaliserte kundeopplevelser og den kommende cookie-døden taler også for at det gir god avkastning å investere i en Marketing Automation plattform.
Salesforce Service Cloud
Ved å benytte en kombinasjon av kraftfulle verktøy som gir agenten et fullstendig bilde av hver kunde og hver interaksjon, kan saker løses raskere og bedre. Med Salesforce Service Cloud får du en løsning som tilbyr et helhetlig bilde av enhver kundeinteraksjon på tvers av virksomheten.
Marketing Cloud Account Engagement (Pardot)
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement (tidligere kalt Pardot), er en kraftfull markedsføringsplattform særlig tilpasset deg som driver med salg mot bedrifter (B2B). Løsningen gir deg muligheten til å bygge sterke og langsiktige relasjoner med kundene dine ved å levere relevant og målrettet kommunikasjon gjennom hele kundereisen, samt identifisere de potensielle kundene som har størst mulighet til å konvertere.
Fordelene med Salesforce
Dersom du har mange kundekontakter er det praktisk talt umulig å huske hver interaksjon du har hatt med kundene. Salesforce kan hjelpe deg med å holde orden på arbeidet teamet ditt gjør med hver kunde. Du kan se hvordan avtaler beveger seg gjennom systemet, hvilke e-postkampanjer som har blitt sendt ut og hvilken kundestøtte som er gitt. Lagring og administrasjon av kundedata i Salesforce gjør at du blir bedre kjent med kundene dine og får verdifull innsikt i kundereisen. Du får også en helhetlig oversikt over hvordan kundene drar nytte av virksomheten din.
Et økosystem for kundeutvikling
Med Salesforce kan bedrifter oppnå høyere kundetilfredshet og kundeutvikling ved å samle samtlige kundeprosesser i én og samme plattform. Ved å kunne markedsføre, selge og tilby kundeservice på ett og samme sted får du et 360 graders bilde av kundene dine, og kan bygge kunderelasjoner i verdensklasse.
Fleksibelt og sikkert i skyen
Salesforce plattformen er bygget som en skybasert løsning med tette skott mellom hver organisasjon. Dette betyr i praksis at alle brukere deler samme infrastruktur og instans av programvaren, samtidig som du kan være trygg på at dataene dine er sikret. Dermed har du fleksibiliteten til å bruke CRM-systemet hvor som helst og når som helst, og du kan dra nytte av automatiske og sømløse oppdateringer.
Brukervennlig og konfigurerbart
Salesforce er like enkelt å bruke som nettsidene du besøker hver dag. Du kan logge inn hvor som helst, samarbeide med dine kollegaer, og se og oppdatere kundedata når det passer deg. Salesforce har de siste årene vokst til det globalt desidert ledende økosystemet for kundeutvikling. Med en årlig global vekst på 30 prosent siste fire år, en kontinuerlig utvidelse og forbedring av plattformen og en lidenskapelig følgerskare virker de å lede an i slaget om verdensherredømme på CRM-siden.
Mona Hvattum
Salgsansvarlig
Knowit Norge